טבק לנרגילה - 5 הטעמים לנרגילה המומלצים ביותר לחורף 2020 | Hookahpedia
top of page

טבק לנרגילה - 5 הטעמים לנרגילה המומלצים ביותר לחורף 2023

החורף הגיע ואיתו הרצון לעשן טעם לנרגילה שיחמם אותנו בערב חורפי וקר לצד הקפה או התה החם. בדרך כלל בחורף האמיצים שבינינו ממשיכים לעשן בחצר או במרפסת אך מרגישים היטב את אותותיו. הגשמים, הרוחות והקור העז שחודרים עמוק לעצמות מקשים עלינו מליהנות מסשיין עישון של טבק לנרגילה איכותי.

אלו שרוצים להתאוורר קצת מהעישון בבית יוצאים לברים של נרגילות, או מה שקרוי לאונג'ים ובתי עישון ומעשנים בחלל סגור ומחומם. החכמים שבינינו מוצאים חדר עישון בבית, ויש את אלו שמעשנים בסלון כשהדבר מתאפשר, ואלו שלא התברכו בחלל סגור לעישון נרגילה, מעשנים בחוץ וקופאים למוות.


מאז ומתמיד, נרגילה וקפה היו שילוב מנצח. גם במאות קודמות נהגו להגיש בבתי הקפה במדינות ערב ובטורקיה קפה שחור חזק לצד הנרגילה ואלו נקשרו מאז ומעולם זה לצד זה. לרובנו עישון הנרגילה קשור לחווית רוגע ולשעת שלווה ושקט הכולל שחרור מתלאות היום.


ומהי הדרך הטובה ביותר להפיג את הקור החורפי ולהעניק לכם את הרוגע המושלם מאשר לעשן טעמים איכותיים לנרגילה כמו קפה, תה וטעמים חורפיים אחרים?


אז המומחים שלנו בהוקפדיה החליטו להרים את הכפפה ולמצוא לכם 5 טעמים חורפיים שיחממו לכם את חווית עישון הנרגילה גם בחורף!


5 הטעמים לנרגילה המומלצים לחורף 2023


1. טבק לנרגילה - פומארי מוקצ'ינו

מי מאיתנו לא יצא לטרק של לילה או שניים בליווי חברים טובים, אוהל, גיטרה, קפה שחור עלית וכמובן נרגילה. אז לכל חיות השטח שבינינו ולאלו שאוהבים קפה של לילה עם החבר'ה מהמילואים, תתחילו לדרבק קפה שחור בליווי של ראש עם פומרי מוקצ'ינו, בעל טעם עשיר של מוקצ'ינו וארומה מופלאה. טעם קפה קלוי עשיר, עם נגיעות של קקאו בנשיפה. חווית קפה אולטימטיבית, ממש כמו בפרסומות של אביב אלוש לקפה טורקי עלית ;)




2. טבק לנרגילה - פומארי סיטרוס טי

מה יותר טוב מנרגילה בליווי תה חם בלילות החורף הקרים?


פומארי סיטרוס תה בעל טעם מדויק ומרענן של תה שחור רוסי עם נגיעות קלות של פירות הדר. התכונות המרגיעות של התה השחור יכניסו אתכם למוד מרגיע ושלו ויהפכו כל לילה חורפי וקריר לערב של חווית עישון עם עשן נעים וסמיך וטעם כיפי שלא נגמר.






3. טבק לנרגילה - פומארי ספייסד צ'אי

שתו צ'אי רוסי יחד עם פומארי ספייסד צ'אי וקבלו עננים סמיכים ומתוקים עם פרופיל טעם מורכב. הטעם האהוב ביותר שמחמם את החורף במדינות קרות כמו רוסיה, אוקראינה וגרמניה. טבק פומארי ספייסד צ'אי בעל מרקם קרמי, עשיר וטעים של וניל מתוק יחד עם טעמי קינמון, הל, אגוז מוסקט וכוכבי אניס. בקשו לעשן פומארי ספייסד צ'אי בלאונג' האהוב עליכם או הכינו ראש בעצמכם בבית!







4. טבק לנרגילה - טרייפקטה אורנג' קופי סוויליה

משמעות המילה טרייפקטה באנגלית הוא ניצחון משולש. ואכן מדובר על ניצחון השואף למצוינות. עלים כהים עם ניקוטין גבוה שנותן באז נחמד (תחושת היי קלה שנגרמת מהניקוטין). זהו טבק איכותי בעל טעמים עשירים העובר תהליך קפדני של סינון ויישון. האורנג' קופי סוויליה מזכיר קפה שחור עם נגיעות של שוקולד ותפוז, ממש כמו לשוניות החתול של פעם – שוקולד כהה שבתוכו שבבי קליפת תפוז. זוהי אחלה דרך לפתוח את הבוקר הקריר או לסיים את הערב שלכם עם ראש של אורנג' סוויליה וקפה חם בצד.


5. טבק לנרגילה - זומו מיי קופי לאטה

מי מביננו לא אוהב לפתוח את הבוקר עם קפה הפוך- לאטה בעגה המקצועית? עכשיו עם זומו קופי לאטה יש לכם הזדמנות לעשן ראש איכותי בטעם קפה הפוך עם חלב מוקצף, משולב עם נגיעות של שוקולד המעניקות לטבק גוף מלא וניחוח ארומטי. טעם חורפי חמים ונעים.


bottom of page