Hookahpedia | טעמים מומלצים לנרגילה - פומארי לימונצ'לו
top of page

טעמים מומלצים לנרגילה - פומארי לימונצ'לו

תגידו שלום לאחד הטעמים היותר מעניינים שיצאו לפומארי (Fumari) לאחרונה – פומרי לימונצ'לו! (Fumari Limoncello) מחווה קטנה לליקר האיטלקי הקלאסי לימונצ'לו. טבק לנרגילה פומארי יצרו טעם מאוזן וחלק לעישון נרגילה, שמשלים משך עישון של כשעה וחצי. ברגע שתפתחו את הפאוץ' של פומארי תרגישו מיד בריח של סוכריית לימון באוויר, ולמרות הריח החזק הטעם מאוזן וקליל לעישון.


טבק לנרגילה פומארי - הטעם המושלם


לכל רודפי העננים שביניכם טבק לנרגילה פומארי לימונצ'לו הוא הטעם המושלם לנרגילה - העננים גדולים ומלאים. בהתחשב בכך שפומארי לימונצ'לו הוא טעם קליל וכיפי לעישון, הוא גם מתאים מאוד ליצירת מיקסים שונים. הולך מעולה עם טבקים לנרגילה בטעם מנטה או עם תחושת קירור כמו למשל סופרנובה של דארקסייד. עגלי בלו מג'יק או אגלי טרייפורס וסוויט מינט של פומארי יכולים להשתלב נהדר יחד עם הפומארי לימונצ'לו.




אז איך להכין ראש לנרגילה פומרי לימונצ'לו?

  1. ערבב את השקית כשהיא סגורה. פשוט תעשה לה מסאג' קטן כדי שהטעם והגליצרין יתערבבו באופן אחיד עם הטבק.

  2. פתח את השקית של הטבק לנרגילה ופזר באופן אחיד ואוורירי על הראש לנרגילה. אל תלחץ על הטבק ואל תמעך אותו כמו שהרבה עושים עם טבק במשקל. ראש מלא וגדוש הוא לא בהכרח ראש מוצלח אלא ראש שקשה לפתיחה וסחיבה. ראש של 10-15 גרם זה ראש שיחזיק לכ-90 דקות של עישון נרגילב ואין טעם למלא ראש של 20-25 גרם. משך העישון והטעם יהיה זהה בניגוד לאמונה הרווחת שככל שתעמיס יותר על הראש ככה תקבל יותר טעם ומשך עישון.

  3. שים שכבה או שתיים של נייר כסף פומארי או קלאוד לוטוס.

  4. חמם 3 יחידות של גחלים טבעיים, המומלצים ביותר הם גחלי ONE NATION ושים על נייר הכסף. המלצה שלנו זה להשתמש בגחלי ONE NATION משום שהם גחלים טבעיים אמיתיים שלא מסריחים בהדלקה, עשויים מחומרים טבעיים (קליפות קוקוס) נותנים חום אופטימלי כזה שלא ישרוף לכם את הטבק יותר מדי כדי שלא תרגישו בטעם ''שרוף''. לא מתפרק ולא מפיל שאריות אפר לראש שלכם. לא הייתם רוצים שאריות אפר בראש לנרגילה שהרגע הכנתם, נכון?

  5. תן לראש להתחמם כ-2 דקות (קלאוד לוטוס 2 דקות) בשימוש בנייר כסף גם 2 דקות. בשימוש בפרובוסט יש להמתין 3.5 דקות.

  6. תתחיל לעשן בהנאה!


 

כל מה שנותר עכשיו זה להכין ראש של לימונצ'לו,

למזוג כוס לימונדה קרה להתרווח לאחור ולהתחיל בחוויה הלימונית.

 

bottom of page