עישון נרגילה - מדריך לעישון חכם בתקופת הקורונה | Hookahpedia
top of page

עישון נרגילה - מדריך לעישון חכם בתקופת הקורונה

''אומץ זה לדעת ממה לא צריך לפחד'' פלאטו.


חבר יקר!


כולנו עוברים בימים אלו תקופה קשה שנכפתה עלינו. לשבת בבית בבידוד או בהסגר, מבלי לצאת לעבודה, לחברים, מקומות בילוי, כושר או פנאי....


אז הצוות שלנו גיבש כמה כללים שיעזרו לך להעביר את הזמן עם הנרגילה ולהישאר בריא גם כשאתה בבית מעשן עם חברים.


6 טיפים לעישון נרגילה עם חברים בתקופת הקורונה


1. תשתדל לא לחלוק נרגילה!


למרות שעישון נרגילה הוא עניין חברתי נסה שלא לחלוק את הצינור בין אחד לשני משום שנגיף הקורונה עובר בעיקר דרך רוק או התעטשות. הפתרון: אם אתם 2 חבר'ה תדליקו 2 ראשים ;)


2. תשתמש אך ורק בציוד נקי!


ככלל, רצוי לשטוף את הנרגילה כל יום. מאחר והמים בכד הם מאגר מים סגור יש לשטוף את הכד באופן יומיומי. בשלב הראשון, שפוך את תכולת המים מהיום שעבר בתחילת כל סשיין עישון (וכך גם להיפטר מהטעמים הקודמים שעישנתם).


להעביר זרם מים בגוף הנרגילה (חוטר מספיק להעביר אחת לשבוע), לשטוף את הראש בסקוטש עם סבון והנה הנרגילה שלך כמו חדשה!


ניקיון יומיומי כזה גם יעזור לך לשמור על הנרגילה מהצטברות קורוזיה ואבנית (למרות שבנרגילה רוסית או נרגילה גרמנית לא צריך לחשוש מחולות רעות כאלו).


3. תעשן טבק פרימיום ארוז ואטום והימנע כמה שיותר מטבק במשקל


תעשן טבק פרימיום שמגיע ממדינות מפוקחות כמו אמריקה, גרמניה, רוסיה. ככלל, טבק פרימיום מפוקח על ידי הממשלה ומשרד הבריאות בארץ המוצא - קרא עוד על הנושא , נארז במכונות ללא מגע יד אדם ולא נמצא פתוח בחנות נרגילות כמו טבק במשקל שלך תדע איזה חולה קורונה התעטש על הטבק שניה לפני שארזו לך אותו ועכשיו אתה מכניס את הנגיף ישר לריאות שלך!


4. חבר טוב זה חבר בריא!


תעשן רק בחברת חברים/ בני משפחה בריאים. כשחבר מתחיל להתעטש ולהשתעל לידך שלח אותו מיד להסגר ל-14 יום העיקר שלא יישב איתך באותו חדר ויפזר סביבך חיידקים! ושוב, זכור: לא לחלוק צינור בימים אלו ! כל מעשן עם נרגילה אישית שלו!

5. שמור על עצמך ושמור על כושר!


אם אתה חייב לצאת מהבית לקניות, נסה לצאת עם מסיכה נקיה, שמור על מרחק של 2 מטר מאנשים בסופר או בבית המרקחת. השתדל מאוד שלא לגעת באף ובפה כשאתה בסידורים, ככה הנגיף עובר!


נסה לנצל את הזמן לסטים בבית של שכיבות סמיכה, תרגילי בטן, מתח, משקולות או כל תרגיל שמשתמש במשקל גוף. מחקרים רבים מוכיחים כי אנשים ששומרים על כושר ומתאמנים באופן סדיר מפתחים מערכת חיסונית חזקה יותר שעוזרת להם לשמור על עצמם משפעת, מחלות שונות וכן ככל הנראה גם מנגיף הקורונה.


6. תקדיש את הזמן לעצמך!


עכשיו כשכולנו סגורים בבית, אולי זה הזמן המתאים ביותר לעשות חשבון נפש, לחזור לנגן בגיטרה שהזנחת, ללמוד שפה חדשה, להשקיע בלימודים או בעסק, לכתוב, לקרוא או סתם להיות עם המשפחה.


קרא יותר על הנגיף – ידע זה כח. ככל שאנחנו מבינים יותר וצוברים יותר ידע, כך רמת החרדה שלנו יורדת ועוזרת לנו להתמודד עם התקופה הלא פשוטה שנקלענו אליה.


וכן, גם הנרגילה יכולה לעזור לך להירגע אז למה לא?:)


 

אנחנו מקווים שהמאמר עזר לכם להתמודד עם המצב אפילו בקצת. תרגישו חופשי לשתף את המאמר בין חברים, אתם גם יכולים לכתוב לנו ונשתדל לתת לכם מענה בכל שאלה!


נכתב באהבה לכל לקוחותינו

שמרו על עצמכם!

צוות Hookahpedia

 

bottom of page