טבק לנרגילה - הטעמים המובילים בעולם לקיץ 2021 | Hookahpedia
top of page

טבק לנרגילה - הטעמים המובילים בעולם לקיץ 2023

הקיץ סופסוף כאן ואיתו הגיעו עשרות טעמים וטבקים חדשים לנרגילה, אז איך נדע איזה טבק לבחור ומה מהם ירענן לנו את חום יולי אוגוסט? הצוות שלנו ניסה בחודשים האחרונים מאות טעמים של טבקים לנרגילה מחברות שונות ומתוכם בחרנו עבורכם את הטובים ביותר. הישארו איתנו למאמר הבא בו נסקור את הטעמים לנרגילה המומלצים לקיץ 2023!


1. טבק לנרגילה זומו - ZOMO


מי כאן לא מכיר את טבק זומו שהגיח לארץ לראשונה בשנת 2019 ומאז הספיק לכבוש את המדינה? טבק שעשוי מעלי וירג'יניה גולד ורמת ניקוטין נמוכה בשילוב טעמים בלתי נשכחים כמו הונגריה (מיקס מלון אוכמניות ומנטה) ודני רוסו האגדית (מסטיק תות ענבים ומנטה) לא היה ספק שזהו הטבק שיוביל את שוק הפרימיום בארץ.


בחודשים האחרונים זומו השיקו סדרה חדשה של טעמים שמצטרפת לצד סדרות קודמות ומוצלחות כמו סדרת העולם וסדרת הכוכבים. סדרת המשקאות החדשה מציגה שורה של טעמים קייצים ומרעננים לנרגילה, המשלבים פירות קפואים כאלו שידאגו לצנן לכם את ימי הקיץ החמים. הטעמים שהכי אהבנו וגם נחשבים לטובים ביותר בקרב קהילת המעשנים בעולם הם:


זומו אבקלוקו - Zomo Abacaloco

מיקס מושלם של אננס ופטל שמתורגם למשקה קיצי ומרענן. טעם הדרים חמצמץ בליווי מתיקות מעודנת שתגרום לכם להתמכר...





זומו מלורנג'ו - Zomo Melorango

שילוב אקזוטי של פירות שירעננו לכם את הקיץ! הכוכבים של המיקס הם מלון מתוק ותות טרי. אנחנו יכולים לספר לכם שזהו הטעם הנמכר ביותר של זומו מתחילת הקיץ...






זומו ספלאש קולה - Zomo Splash Cola

מי שרוצה חוויה קיצית קלאסית חייב לנסות ראש של זומו ספלאש קולה ! זהו טעם קוקה קולה מדויק עם תחושת קירור מרעננת. ראש של ספלאש קולה יחד עם בקבוק קולה זה השילוב המושלם לקיץ!










2. טבק לנרגילה הוקאין - HOOKAIN


הוקאין הוא מותג סופר פרימיום גרמני שהתחיל את דרכו לפני 3 שנים. למרות התקופה הקצרה יחסית הוא הספיק לכבוש את אירופה בסערה וכיום הוא נחשב לטבק הצעיר והפופולרי ביותר. ניתן למצוא אותו בגרמניה, ספרד ושאר מדינות אירופה. הוקאין עשוי מעלי וירג'ינה גולד ובעל מינון ניקוטין נמוך מה שהופך את חווית העישון לקלילה וכיפית. עובדה נוספת שהופכת אותו לטבק סופר פרימיום הוא שבניגוד לחברות אחרות נעשה שימוש בתמציות טעם יקרות מאוד וכן ברמה כפולה של תמציות שהופכת כל שאיפה למלאת טעם ובעלת גוף עשיר - התוצאה, חווית טעמים מטורפת שלא יצא לנו לחוש עם אף טבק שניסינו, מה שהופך את הוקאין לטבק הנמכר ביותר בגרמניה ולאהוב ביותר על ידי הצוות שלנו וקהילת המעשנים העולמית, לא רואה אף טבק ממטר!


Hookain Asphalt Manta Erotik


בין הטעמים המשוגעים של הוקאין לקיץ ניתן למצוא את טעם האספלט מנטה ארוטיק Asphalt Manta Erotik שזה בעצם טעם של פאנטה אקזוטיק! תפוז, אפרסק, פסיפלורה וכל זה בצורה של משקה קריר ומוגז. המלצה שלנו שימו פחית של פאנטה אקזוטיק במקפיא ובמקביל פתחו ראש של אספלט מנטה ארוטיק !


Hookain Vantanaz


טעם נוסף מטורף של הוקאין לקיץ הוא טעם הונטאנז VANTANAZ אין יותר מדי מה לכתוב על הטעם הזה חוץ מזה שהוא העתק מדויק של המשקה פאנטה אננס! לא מאמינים? גם לנו לקח רגע להאמין- עד שניסינו בעצמנו והתאהבנו בטעם הזה



3. טבק לנרגילה מאסטהב - MUSTHAVE


זהו הטבק הרוסי הנמכר ביותר בישראל. הוא נחשב לטבק המוביל והמוערך ביותר ברוסיה וקטף את פרס ג'ון קליאנו לטבק הטוב ביותר לשנת 2019 !

מסטהב ידוע בתמציות החזקות והיחודיות שלו כגון מלונייד שזוהי לימונדת מלונים מרעננת וטעימה.

טרופיק ג'וס שזהו מיץ טרופי עשיר המכיל אננס קר ופסיפלורה אקזוטית. טעם נוסף לקיץ מבית מסטהב הוא הקיווי סמות'י טעם חמוץ מתוק של קיווי אוסטרלי המלווה במעט פפרמינט ומיץ תפוחים קריר...

ואחרון חביב, מנגו סלינג. מה יותר מרענן מלימונדה תאילנדית בשילוב מנגו, תבלינים מהמזרח ונענע?


ובקרוב מאוד ינחת בישראל הטעם החדש Musthave cucunade שירענן לכם את הקיץ עם לימונדת מלפפונים קרירה, יש למה לחכות!



4. טבק לנרגילה טאנג'ירז - TANGIERS


הטבק לנרגילה האולטרה פרימיום הראשון מסוגו בעולם. מה שנקרא הרולס רויס של טבק הפרימיום.

מי שיודע איך לארוז נכון ראש של טאנג'ירז צפוי לקבל סשיין שאורכו בין שעה וחצי לשלוש שעות!

לטאנג'ירז יש טעמים ייחודים שהציבו אותם על מפת הפרימיום הרבה לפני שחברות אחרות היו קיימות. אז בוא נשמע מה יש לטאנג'ירז להציע לנו בקיץ הזה...


טאנג'ירז פפאיה סורבה - Tangiers Papaya sorbet

זהו טעם של פפאיה אקזוטית קפואה ומרעננת- טעם ייחודי שלא הרבה חברות יודעות לייצר.


טאנגירז פיץ' אייסד טי - Tangiers Peach iced tea

טעם מדויק של משקה הנסטי אפרסק המפורסם מקליפורניה. אחד מהטעמים הנמכרים ביותר של טאנג'ירז.


קיין מינט - Tangiers Cane mint

אומרים שזהו הטעם לטבק המפורסם והנמכר ביותר בעולם, זהו טעם של מנטה מתוקה וקרירה- לא כזאת שרוצחת את הגרון אלא מזכירה סוכרייה על מקל בטעם מנטה- כזאת מפעם. הטעם הזה כל כך מבוקש שמגבילים אותנו בטאנג'ירז לא לקחת ממנו יותר מ15% מכל הזמנה שלנו !



5. טבק לנרגילה סבן דייז - 7DAYS


טבק 7DAYS הגיע לישראל דווקא בשיא החורף, בחודש נובמבר והצליח לכבוש את החך הישראלי.

אתם בטח מכירים כבר את הטעמים המובילים של סבן דייז וביניהם האבטיח קירור, האפרסק קירור והאננס קירור שיוצרים תחושת קיפאון מדהימה עם כל שאכטה.


אז בטח תשמחו לשמוע שבקרוב מאוד נכנסים כמה טעמים חדשים שהולכים לכבוש לכם את בלוטות הטעם מחדש!

קולד בלו בגרמנית הלא הוא קולד בלוברי- טעם של אוכמניות עם קירור חזק. זהו הטעם הנמכר ביותר של 7DAYS בגרמניה.


טעם נוסף שאנחנו לא יכולים להפסיק לעשן במיוחד בקיץ הוא טעם הקולד גרייפ המפורסם של 7DAYS. זהו טעם של מיץ ענבים סגולים ומתוקים עם תחושת קירור חזקה.


אנקדוטה קטנה למעשני סבן דייז: קולד גרייפ וקולד פיץ' (אפרסק קירור) הם הטעמים האהובים על הבעלים של 7DAYS וגם על עבדכם הנאמן ההוקה מאסטר



6. טבק לנרגילה פומארי - FUMARI


סאמר סורבטו - Fumari Summer Sorbeto


פומרי חזרו עם טעם מרענן וחדשני לקיץ- SUMMER SORBETO זהו טעם של גלידת סורבה מנגו, קלילה ומרעננת עם שילוב של מתיקות וחמיצות עדינה. אין מה להרבות כאן במילים- פשוט תנסו ותתאהבו...





Fumari Raspberry Swirl - רסברי סווירל

אחד מטעמי הפטל המובילים בעולם. מה שהופך אותו למעניין ועדכני בכל קיץ מחדש זוהי תחושת הקירור שנותנת הרגשה של גלידת פטל קפואה.





bottom of page